E – Ticaret Lojistiği
E-Ticaret operasyonun gizli kahramanı birleşik lojistik hizmetleri ile İRŞAT, sipariş verilen ürünün ve sipariş miktarının doğru zamanda, doğru şekilde, doğru kişiye eksiksiz ve kusursuz gerçekleştirmektedir.
İRŞAT, güçlü teknoloji altyapısı, kullanılan otomasyonel depo teknolojileri, stok yönetimi ile yüzde yüz son tüketici memnuniyeti üzerinden, kendi müşterilerinin sektörün güçlü oyuncularından biri olmalarına katkı sağlamaktadır.
Tedarikçiden Son Tüketiciye Kadar Olan Tüm Süreçlerde İRŞAT yanınızda
Lokal ve uluslararası tedarikçilerden toplanan farklı ürünler, İRŞAT’ın gümrük depolarında işlemlerinin tamamlanmasını takiben ilgili ülkedeki İRŞAT depolarına taşınmaktadır. Ürün bazında elleçleme işlemleri tamamlanan ürünlerin stoğa alınmasıyla süreç başlamaktadır.
Mağaza perakendeciliği yapan ve aynı zamanda web sitelerini önemli bir satış kanalı olarak kullanan İRŞAT müşterileri için tek çatı altında aynı depo üzerinden projelendirme yapılmakta, bu da maliyet ve zaman avantajı sağlamaktadır.
Yüzde yüz nihai tüketici memnuniyeti
Günümüzde e-ticareti tercih eden son tüketiciler satın alma düğmesine bastıkları saniyeden ürünlerini teslim alma anına kadar kendilerine özgü, esnek yüksek hızlı ve hizmet devamlılığı olan teslimatlar talep etmektedirler.
Müşteri tarafından elektronik imkanlar kullanılarak verilen sipariş, İRŞAT’da bütün akışın kontrol edildiği ve yönlendirildiği yönetim merkezinde değerlendirilmekte, onaylanmasının ardından iş emrinin verilmesi, ürünün veya ürünlerin depoda ilgili raflardan yükleme bandına gelecek şekilde hazır hale getirilmesi, yüklemenin gerçekleştirilmesi ve bu işlemin merkeze bildirilmesi esnek, yüksek hızlı ve hizmet devamlılığı olan teslimatlar talep etmektedirler. Müşteri memnuniyeti açısından yine önemli faktörlerden biri olan iade yönetimi süreci de müşterileri adına İRŞAT tarafından titizlikle yürütülmektedir. Tüm bu süreçler sistemden izlenebilir ve takip edilebilir hale getirilerek, milyonlarca nihai müşteriye İRŞAT üzerinden ürün sevkiyatı sağlanmaktadır.
İrşat müşterileri ile birlikte çalışır
Sepet birleştirme, tekli sipariş- çoklu sipariş- iptal olan ürünü silme ve stokta olanları anında sevk edebilme, fatura kesebilme, depodaki topla & dağıt algoritmalarının müşteriye özel tasarlanması, kısıtlı zamanda %100 doğruluk hedefiyle ürünü sevk etme ve sistemsel takibinin link ile sağlanması gibi süreçleri yöneten İRŞAT tam entegrasyon ile müşterileri ile kol kola çalışmaktadır. İRŞAT depolarında e-ticaret müşterilerinin Call Center’ına özel bir ekip istihdam edilmekte ve bu ekip müşterilerine anında geri dönüşte bulunmaktadır.
Geniş ürün yelpazesinde üst düzey tecrübe
İRŞAT e-Ticaret ürün gruplarından kozmetik, ev dekorasyon, tekstil, aksesuar, beyaz eşya, elektronik, anne ve bebek ürünleri gibi çok geniş ürün grubunda üst düzey bilgi ve tecrübe ile 24 saatte teslimat, %100 doğruluk, %100 müşteri memnuniyeti kriterlerine göre süreci belirlemektedir.
Depo paketleme istasyonlarındaki 7/24 kayıt yapan kameralar sayesinde geçmiş 2 aya dönük görüntüler arşivlenmekte ve şikayet yönetimi süreci başarıyla yönetilmektedir.
e-Ticarette B2B ve B2C’ye Yönelik Kapsamlı Lojistik Hizmetler
İRŞAT, e-Ticaret hizmetleri kapsamında farklı tedarikçilerden ürün toplama, adet düzeyinde kalite kontrolü, barkodlama, etiketleme, ütüleme, stok yönetimi, KPI’lar ile süreç takibi, adet düzeyinde toplama & paketleme operasyonları, farklı ürün segmentasyonu yönetimi, tedarikçiden son tüketiciye kadar gerçek zamanlı durum güncellemesi, CRM ekipleri & çağrı merkezleri için kullanıcı dostu web tabanlı takip & izleme sistemi kurulumu, birebir (B2C) teslimat gibi himetler vermektedir. E-Ticaret özelinde yeniden şekillenen Tıkla-Gel gibi farklı teslimat biçimlerine göre hizmet kapasitesini de geliştiren İRŞAT, online sipariş verilen ürünün teslim alınacak mağaza sevkiyatını da gerçekleştirmektedir.
e-Ticareti Farklılaştıran Katma Değerli Hizmetler
Son tüketicinin mağazada gördüğü özenin çok daha fazlasını online alışveriş ile yaşayabilmesi, ek olarak bilgisayar başından bir tık ile çok daha fazla avantaja sahip olabilmesi adına İRŞAT, müşterileri için sunduğu katma değerli hizmetlerini sürekli geliştirmektedir. Özel paketleme (hediye paketi, özel not, kırılabilir ürünler için ekstra koruma), fatura basma& teslim notu ekleme, müşteri sadakat kartı ve hediye değişim kartı, broşür, ilan, promosyon malzemesi ekleme gibi terzi usulü çözümlerle İRŞAT müşterilerin tüm ihtiyaçlarını karşılayabilmektedir.
Terzi Usulü Web İade Yönetimi
İade yönetimi sürecinde iade/değişim formlarının ve iade etiketlerinin hazırlanmasından, paketleme sırasında ürün kutusuna eklenmesine, İRŞAT depolarına geri gönderilen ürünlerin kalite kontrollerinin gerçekleştirilerek geri stoğa alınmasına kadar tüm iade sürecini müşterileri adına İRŞAT yönetmektedir.
İRŞAT depolarının içinde konuşlandırılmış kargo teslimat noktaları, gönderilen ve iade gelen tüm ürünler için tüm e-ticaret süreçlerinde zaman kaybını önlemekte, bu kargo noktaları ile ürünlerin son tüketiciye çok daha hızlı ulaştırılması sağlanmaktadır.
Ürüne Özgü Paletleme ve Farklı Stoklama Dizaynları
İRŞAT, çok çeşitli ürün gamında ürüne özel farklı stoklama dizaynları ve ürüne özgü paletleme şekilleri ile çalışmaktadır. İRŞAT depolarında ürünün niteliğine özel farklı teknolojiler ve otomasyon sistemleri kullanılmaktadır. GOH yani askılı ürünlerin depo içerisinde el değmeden taşınmasını, depolanmasını ve siparişlere göre ayrıştırılıp sevkiyat alanına getirilmesini sağlayan sistem tekstil ürünleri için kullanılan otomasyon sistemidir.Depolarda LED ekran aracılığı ile ürünlerin yerleştirileceği yeri ve miktarı gösteren ve yerleştirme sonucunu sisteme bildiren ışıklı yerleştirme sistemi gibi farklı otomasyonlar da kullanılmaktadır.Depo içerisindeki asma katlı ve çok katlı stok alanlarında kozmetik ve makyaj ürünleri için özel saklama bölümleri, küçük boyutlu ürünler ve aksesuarlar için özel tasarlanmış bölmeler, ürünlerin yapısına göre plastik kutu veya karton kutularda stoklanmasına yönelik seçenekler mevcuttur.